Среда, 01.05.2024, 21:22
Приветствую Вас Гость | RSS
Търсене в сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Социални връзки

Каталог статей

Главная » Статьи » МЕДИИ » Нови медии

Интернет вече не е единствената растяща медиа
Ако се доверим на „Kantar Media” (www.kantarmedia.com), в САЩ кризата на рекламния пазар е завършила: телевизията и федералните вестници през първото тримесечие на 2010 г. са изпреварили по темпове на растеж интернет.

Разходите за реклама в САЩ са се увеличили до 31,3 млрд – това е с 5,1 % повече, отколкото за същия период на миналата година.

Увеличението при десетте най-големи рекламодатели е дори с 10,6% (те заплащат почти 14 % от пазара).

Тези цифри показват, че пазарът е излязъл от кризата – интернет е престанал да бъде единственият растящ медиен канал: неговият растеж е около 5%.

В същото време разходите за реклама по телевизията са се увеличили с 10,5 %. За това са помогнали транслациите на Зимните олимпийски игри във Ванкувър.

При местните вестници и бизнес списанията обаче продължава да се наблюдава намаляване на разходите за реклама.
Налице е нарастване на разходите за реклама по радиото.

Според категориите рекламодатели лидери в растежа са се оказали автомобилните компании – техните разходи са се увеличили с 18,6 % (т.е. те са започнали да изразходват средства не само за интернет). След тях с най-голям процент – около 10 % –се нареждат телекомуникационните и финансовите компании.
Категория: Нови медии | Добавил: Maria (15.10.2012)
Просмотров: 318 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: