Четверг, 02.05.2024, 16:12
Приветствую Вас Гость | RSS
Търсене в сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Социални връзки

Каталог статей

Главная » Статьи » МАРКЕТИНГ » Е-маркетинг

Социалните мрежи: достъпът на работното място ограничен
07.10.2011, 21:39 Напоследък промоцирането на стоки и услуги с използването на социалните мрежи става все по-популярно. Често обаче хората имат възможност активно да използват интернет само на работното място. Но тук пък са в сила корпоративни правила, които ограничават достъпа до социалните мрежи.
Онлайн проучване, проведено от компания „Online Market Intelligence” („OMI”) в Русия през юни 2010 г., дава възможност да се узнаят важни подробности за това, кой, на кого и доколко сурово забранява да се използват социалните мрежи на работното място.
В проучването участват 5000 души, жители на големите градове на Русия.
На въпроса: „Можете ли да използвате социалните мрежи на работното място?” са получени следните отговори [1]:

  1. Не, системният администратор е закрил достъпа до любимите социални мрежи (18.9 %);
  2. Отчасти. Имаме достъп само до професионални мрежи – „Мой круг” (http://moikrug.ru/), „Professionali.ru” (http://professionali.ru/) и т.н. (4.0 %);
  3. Отчасти. Имаме достъп само до руски проекти – „Одноклассники” (www.odnoklassniki.ru), „Вконтакте” (http://vkontakte.ru/). Затова пък чуждестранните социални мрежи (например „Facebook”, „Flikr”, „LinkedIn”) са открити (5.3 %);
  4. Официално – не, ръководството на компаниите забранява използването на социалните мрежи, но има достъп към тях (18.9 %);
  5. Да. При нас няма никакви ограничения, но работата е прекалено много, затова на практика не ползвам социалните мрежи (15.2 %);
  6. Да. Няма ограничения, затова по време на почивката често общувам с приятели в социалните мрежи (25.8 %);
  7. Да. Използването на социалните мрежи ми е необходимо за изпълнението на служебните ми задължения (7.2 %);
  8. Друго (4.8 %). [1] В скоби е даден относителен дял на тези, които са съгласни с твърдението.
Категория: Е-маркетинг | Добавил: Maria (14.12.2011)
Просмотров: 498 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: