Четверг, 02.05.2024, 22:35
Приветствую Вас Гость | RSS
Търсене в сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Социални връзки

Каталог статей

Главная » Статьи » МАРКЕТИНГ » Е-маркетинг

Поведение на автора в социалните медии
12.06.2011, 18:08

Според Dana Lynn Smith пет са принципите, към които следва да се придържа всеки автор на книги в социалното медийно пространство:
1. Не става въпрос за Вас. Става въпрос за общността. Мнозинството от запалените търговци забравят този принцип, когато става дума за социалните медии. Те се фокусират твърде много върху това да се популяризират с риск да пренебрегнат нуждите на своите потребители. Вашите последователи имат право на глас, който искат да бъде чут. Създайте инициативи, които позволяват на потребителите да изразят своите мисли и мнения относно работата Ви. Опитайте се да се фокусирате върху техните потребности, като едновременно с това задоволявате своите.
2. Бъдете общителен. Названието "социална медия" не е случайно. То означава, че не трябва просто да качвате снимки от последното турне (презентация) по повод на издадената Ви книга или да я популяризирате в профила Ви във Facebook. Бъдете себе си и позволете на тези, които са свързани с Вас, да видят нещо лично ваше. В света на социалните медии това помага да бъдете триизмерен.
3. Мислете дългосрочно и бъдете последователен. Не се отказвайте след няколко дена работа. Социалната медия е относително нова област. Трябва непрекъснато да тествате и сравнявате различни инициативи, преди да започнете да виждате резултатите.
4. Фокусирайте се върху създаденото от потребителите съдържание. Голяма част от успешните стратегии в социалните медии днес са фокусирани върху предоставянето на възможност на крайния потребител да генерира съдържание за Вас. Има твърде много автори, които пренебрегват или не си дават сметка каква сила притежават техните потребители да допринасят за работата им. Търсете начини да накарате общността да работи за Вас.
5. Фокусирайте се върху няколко поколения потребители. Много от неуспешните стратегии в социалните медии днес са резултат от фокусирането на търговците върху потребителите "първо поколение". Успешните стратегии разчитат те да продължат да разпространяват Вашето послание в своята мрежа от приятели и да я накарат тя да го разпространи по-нататък. Следователно, не продавайте само на "приятелите", но и на "приятелите на Вашите приятели". Както се казва в мрежата, не е въпрос кого познаваш, а кого познават приятелите ти.
Категория: Е-маркетинг | Добавил: Maria (14.12.2011)
Просмотров: 464 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: