Воскресенье, 28.04.2024, 19:22
Приветствую Вас Гость | RSS
Търсене в сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Социални връзки

Каталог статей

Главная » Статьи » МАРКЕТИНГ » Издателски бизнес и маркетинг

Съюзът на писателите на Москва разгърна пропаганда на четенето


На 14 май 2010 г. в руската столица стартира поредната информационна кампания, призоваваща да се четат книги.

Този път социалната акция по промоциране на четенето (а такива в Москва не са рядкост) е организирана от Съюза на писателите на Москва с подкрепата на столичното правителство и на интернет магазина Ozon.ru.

В рамките на кампанията върху градските средства за външна реклама ще бъдат разположени около сто тематични плакати с лозунга „Чети книги!”. Московските писатели се надяват да привлекат към плакатите вниманието на първо място на представителите на столичната младеж, които са тяхната целева аудитория. Плакатите са обединени от общ стил и освен основния лозунг съдържат редица призиви от рода на: „Откривай новото!”, „Опирай се на знанията!”, „Запълвай пропуските!”, „Повишавай равнището!” и др.

Съюзът е обезспокоен от това, че експертите фиксират тревожна тенденция на намаляване на читателския интерес, особено по отношение на произведенията на класическата литература: „Вестници и новини в интернет руските граждани все още четат, но е налице апатия към четенето на сериозна литература, към дебелите книги, написани не само от съвременници, но и от класици. Подобно безразличие може да доведе до подкопаване на цели културни пластове, до обедняване на знанията в областтта на литературата, до загуба на националната идентичност”.

От началото на юни Союзът има намерение да разшири територията на кампанията и да включи в нея различни региони на Русия. Идеята е подкрепена не само от операторите на рекламния пазар, но и от Федералната агенция по печата и масовите комуникации, която също е изразила готовност да участва в акцията. Благодарение на това скоро плакатите „Чети книги!” ще се появят в редица градове с население над 1 млн. жители. По такъв начин московската информационна кампания има всички шансове да прерасне в общоруска.


Категория: Издателски бизнес и маркетинг | Добавил: Maria (23.10.2012)
Просмотров: 356 | Теги: Съюз на писателите на Москва, Пропаганда, четене | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: