Суббота, 27.04.2024, 14:31
Приветствую Вас Гость | RSS
Търсене в сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Социални връзки

Каталог статей

Главная » Статьи » МАРКЕТИНГ » Издателски бизнес и маркетинг

Издателство „Ексмо” търси най-добрата социална реклама за четенето
Издателство „Ексмо” (Русия) организира конкурс за тези, които са готови да опитат да убедят околните, че „да се чете не е вредно, вредно е да не се чете”.



Тази инициатива се осъществява в рамките на проект с название „Mr Bookman” (http://eksmo.ru/bookman/).

В сайта организаторите канят всички, които все още не са се отучили да четат и вярват в своите творчески сили и умение да убеждават, да разкажат за ползата от четенето.

В процеса на работата на участниците се предлага да се опитат да намерят отговори на въпросите:

Кой е той „четящият човек”?

Как да се съчетаят четенето и динамиката на живота?

Какво очаква онзи, който е „захвърлил” книгите?

А онзи, който не намира време за четене?

Предвидени са три номинации. Те са за:

   - най-хубав видео клип: за ползата от книгите за интернет.
   - най-хубава снимка: художествена фотография, която има за цел да популяризира четенето.
   - най-хубава графика: агитационен плакат в подкрепа на четенето.

В журито на конкурса са включени дизайнери, изкуствоведи, режисьори, фотографи и други специалисти. Някои от тях организират приложни семинари, които трябва да подкрепят и помогнат на участниците в конкурса.

Партньори по проекта са Британската висша школа по дизайн (http://www.britishdesign.ru/) и Висшата академична школа по графичен дизайн (http://school.imadesign.ru/).

На победителите ще бъдат връчени парични награди в размер на 30 хил. рубли. Предвиждат се и стаж при партньорите по проекта, обобщаваща изложба, участие в рекламната кампания по популяризиране на четенето.

За участие в конкурса претендентите могат да предлагат неизползвани по-рано работи на сайта на проекта „Mr Bookman” до 10 януари 2011 г.

Категория: Издателски бизнес и маркетинг | Добавил: Maria (23.10.2012)
Просмотров: 402 | Теги: издателство, социална реклама, четене, Ексмо | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: