Суббота, 19.08.2017, 04:40
Приветствую Вас Гость | RSS
Търсене в сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Социални връзки

Каталог статей

Главная » Статьи » РЕКЛАМИ, вдъхновени от велики художници

Рекламното наследство на Леонардо да Винчи 4

"Мона Лиза"

Портретът на Лиза Герардини, съпругата на флорентинския търговец на коприна Франческо дел Джокондо,  е създаден от Леонардо да Винчи между 1503-1507 г.

Джокондата - "веселата жена" е картина, нарисувана с маслени бои върху дъска от топола и е една от най-известните картини в западната история на изкуството; малко други картини са толкова известни и репродуцирани. Тя е собственост на френското правителство и се съхранява в Лувъра, Париж.
На картината е изобразена жена, която гледа към зрителя със "загадъчна усмивка".



В рекламата портретът на Мона Лиза е възпроизвеждан многократно с помощта на разнообразни материали, в някои случаи нямащи нищо общо с изкуството, като например дъвки Hubba Bubba, палитра от цветове Dulux и дори мазнина от хамбургери.



Лозунг: Different angles every week / Всяка седмица различен ъгъл
MONA LISA, Memo, Ogilvy & Mather Oslo, Печатна реклама

Реклама на сайт за запознанства KnowOne.de.


Лозунг:
Never again single / Отсега нататък винаги заедно
MONA LISA, Knowone/online Solutions, Schwarzspringer Werbeagentur, Печатна реклама


Лозунг:
Anyone can be an artist / Всеки може да бъде художник
BIC: Duchamp, Bic, Bic, Société Bic, Печатна реклама


Лозунг: The ultra-fast printing by EPSON / Изключително бърз печат с EPSON
MONA LISA, Epson, DDB Advertising, Seiko Epson Corporation, Печатна реклама

По много оригинален начин
SIMON LANGLEY Art е създала рекламен плакат за Австралийския филиал на Червения кръст. Популяризира се идеята за донорство на органи: фрагмент от картината "Мона Лиза" органично е поставен в един от автопортретите на Винсент ван Гог.


VAN GOGH, Australian Red Cross, Mojo Partners, International Red Cross and Red Crescent Movement, Печатна реклама

Радио
Caracol създава нови идоли и икони на своето време. Представителите на Ade, Bogota смятат, че времето на такива "звезди" като Мона Лиза, Исус и Че Гевара вече е минало. Те са заменени с нови, затова например в портрета на Мона Лиза е лесно да се познае Мерилин Менсън.


Caracol Radio: Mona Manson, Ade, Bogota, Печатна реклама

Новата видеокамера на SONY може да снима 15 часа без презареждане. И дори Мона Лиза ще поиска да подремне.



MONA LISA, Sony, Tandem Campmany Guasch DDB, Sony Corporation, Печатна реклама

Реклама на нова енциклопедия на El Comercio. Творците, изглежда, са искали да подчертаят, че в тази енциклопедия може да се намери много повече информация, отколкото обикновено.



Лозунг: Повече информация от всякога
MONA LISA, El Comercio, Leo Burnett Peru, Печатна реклама

Според една от версиите Леонардо е изобразил бременната Джоконда. В анимационен видеоклип се рекламира денонощният международен новинарски канал 24FRANCE. Лозунг: "Всичко, което не искахте да знаете".

Според друга версия картината трябвало да бъде много по-голяма, но Леонардо да Винчи не успял да я завърши навреме, в резултат на което прислужницата дала на клиентите на следващата сутрин това, което художникът бил успял да нарисува - реклама на холандската застрахователна компания FBTO.

Категория: РЕКЛАМИ, вдъхновени от велики художници | Добавил: Maria (30.01.2013)
Просмотров: 913 | Комментарии: 1 | Теги: Леонардо да Винчи, рекламно наследство | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: