Воскресенье, 19.05.2024, 04:18
Приветствую Вас Гость | RSS
Търсене в сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Социални връзки

Каталог статей

Главная » Статьи » МАРКЕТИНГ » Издателски бизнес и маркетинг

"Арифметика маркетинга для первых лиц”


Игор Манн е доктор по икономика.

През 1989 г. завършва Московския институт за управление.

През същата година започва работа в Института за управление към катедра „Външноикономическа дейност и чуждестранен опит на управление”. Той активно преподава, пътува из страната, консултира, работи в рекламна агенция – отначало като рекламен агент, след това като автор на рекламни текстове.

През 1993 г. става мениджър маркетингови комуникации в московския офис на швейцарската компания „Ciba-Geigy”, направление „Защита на растенията”.

През 1994 г. той защитава докторска дисертация на тема „Организация на системата за маркетингови комуникации във външноикономическата дейност на предприятието” (в Общоруската академия за външна търговия).

През 1995 г. преминава на работа в руската компания „Фавор”, официален износител на японската компания „Konica Corporation” на длъжност маркетинг директор.

През 1998 г. започва работа като маркетинг директор в московския офис на компанията „Lucent Technologies”.

През 2000 г., когато от „Lucent Technologies” се обособява нова компания – „Avaya”, той е назначен в нея на длъжността регионален маркетинг директор в региона Централна и Източна Европа, СНД, Близкия Изток и Африка.

От 2003 г. е маркетинг директор на компания „Alcatel” в Русия, а от юни 2004 г. –в страните на СНД.

От 2006 до 2007 г. е маркетинг директор на телекомуникационната компания „АРКТЕЛ”.

От октомври 2007 г. до декември 2008 г. е маркетинг директор на агенцията за недвижими имоти „МИАН” („Kopernik Group”).

От 2007 г. Игор Манн има свой блог.

Днес той е един от основателите на руското издателство „Манн, Иванов и Фербер” (http://mann-ivanov-ferber.ru/); автор е на бестселъра „Маркетинг на 100%” (от който са продадени над 40 000 екз.), съавтор е на книгите„PR на 100%” и „Маркетинговая машина”.



През юни 2010 г. издателство „Манн, Иванов и Фербер” публикува нова книга на Игор Манн.

В информационно писмо, разпратено по е-поща, то я представя като „Най-важната и най-хубавата книга за маркетинга – за главните лица”.

Информационно писмо

„ Арифметика маркетинга для первых лиц”

Здравейте!

Не сте сгрешили, нашата нова книга – „Арифметика маркетинга для первых лиц” – наистина е най-важната книга за маркетинга през последните години!

В това сме уверени 1000 %, ще се опитаме да убедим и Вас.

Първо, книгата е написана от Игор Манн, бестселърите на когото („Маркетинг на 100 %”, „Без бюджета” и т.н.) вече са променили до неузнаваемост маркетинговия ландшафт на нашата страна.

Второ, „Арифметика”, най-накрая, успешно разрешава проточилия се конфликт между топ мениджърите и маркетолозите – конфликт, създал маса проблеми както за неговите участници, така и за бизнеса като цяло. След прочитането на книгата страните задължително ще заговорят на един – маркетингов – език, а маркетингът и маркетолозите ще заработят на пълни обороти!

Трето, това е книга от серията „Заемай се и прави” („Берись и делай”), които, признаваме си, досега са голяма рядкост. Отговаряйки на повече от 80 % от въпросите на реалните маркетинг ръководители, тя предлага идеи, резултатите от прилагането на които ще се появят още в течение на тримесечието.

Запознайте се с няколко глави от книгата в сайта на издателството, те ще премахнат последните съмнения:

В заключение искаме да Ви отправим малко предизвикателство. „Арифметика” е книга само за СМЕЛИ ръководители и маркетолози!

Достаточно смел ли сте като ръководител, за да си признаете, че далеч не всичко знаете за маркетинга и да застанете на пътя за подобряване на ситуацията?

Достаточно смел маркетолог ли сте, за да поставите тази книга на масата на своя шеф, та нали от Вас ще започнат да изискват много повече?

Ако отговорът е „да” – тогава напред! Към новия маркетинг и нови върхове!

Ако отговорът е „не” – уви – гответе се да гледате гърба на изпреварващите Ви конкуренти и колеги, които все пак ще съберат смелост...
Категория: Издателски бизнес и маркетинг | Добавил: Maria (22.10.2012)
Просмотров: 356 | Теги: Арифметика маркетинга для первых ли | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: